czwartek, 1 sierpnia 2013

Zmiana na lepsze?

Hej

Jak już wczoraj wspomniałam, postanowiłam wrócić na bloga ;) I tak jak obiecywałam zmienił się jego wygląd.Nie bardzo różni się od poprzedniego ale jednak widać różnicę. Zamierzam również pisać notki tak często jak to tylko możliwe. Chciałabym aby ten blog w końcu odżył ;)

Oto blog przed remontem:


A to już po remoncie:


Wiem wiem...jakoś specjalnie się nie różni ale widać chociażby jakąś minimalną poprawę ;)

A wam jak się podoba nowy wygląd bloga? ;)

8 komentarzy:

  1. Fajny nagłówek ;)
    Dobrze, że wróciłaś do blogowania. Obserwuję i czekam na kolejne posty. ;3
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, chociaż nie wielka różnica :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :]
    obserwuję i liczę na to samo www.blogkinga.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog.

    lollipopek.blogspot.com - wzajemna obserwacja?
    ja już obserwuję, liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny blog .!
    A nagłówek jest świetny .! :)
    Zapraszam : Loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tu ;)

    zaobserwowałam i liczę na to samo. my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie teraz wygląda ;) Niby mała zmiana, ale jest, ja też zawsze tak zmieniam na moim blogu, po troszku ;D
    Udanych wakaaacji ♥♥♥
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie :3
    ale mi się podobał bardziej stary bo obrazki współgrały kolorystycznie
    ale oba b. ładne :3
    ładny blog <3
    moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń