środa, 21 sierpnia 2013

Return

Hej

W końcu po dłuższej przerwie ponownie zawitałam na mojego bloga ;) Przepraszam was że tak rzadko tu bywam ale niestety ostatnio jestem strasznie zabiegana.Obiecuje że od dzisiaj notki będą pojawiać się tak często jak to tylko możliwe (postaram się dodawać je codziennie).

Wakacje tak szybko mijają, że nawet nie zorientowałam się iż wielkimi krokami zbliżamy się ku ich końcowi.Zostało jeszcze tylko 11 krótkich dni, a przygotowania do szkoły idą mizernie.Nie wybrałam się jeszcze nawet po podstawowe akcesoria ;/ Chyba będę musiała to zrobić jutro. Lepiej mieć już wszystko z głowy i do końca cieszyć się ostatkami wolnych dni.Myślę ze spędzę je leniuchując w domku ;)

A wy jak spędzacie ostatnie dni wakacji?  ;)




7 komentarzy:

  1. Ja naturalnie spędzam, siedzenie przed komputerem itp :D

    Obserwuję i liczę na to samo :>
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wzięłam się za siebie i staram się spędzać ostatnie dni wolne na świeżym powietrzu. :D
    Obserwujemy? :)
    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami wychodzę, spotykam się z koleżanką. Najgorsze jest to że większość osób teraz wyjechało. Przynajmniej u mnie.
    a wczoraj sobie właśnie leniuchowałam, deszcz padał, zimno było, więc nie chciało mi się wychodzić.
    nie martw się, ja dopiero teraz stwierdziłam,że muszę do szkoły plecak poszukać. A plecak powinno się szkać w lipcu, bo później żadnych nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez ostatnie dni wakacji mam nadzieję się wyspać, chociaż ciężko idzie. :D
    No i porządnie zadbać o włosy. :) A szkoła? Z przygotowaniami do niej jestem w tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się wykorzystać te ostatnie dni w 100%. Spędzam je z przyjaciółmi, a w sobotę jadę nad morze ;)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;]

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj ! <3

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń