piątek, 22 lutego 2013

Prison Break

Heii :)
Ostatnio naszła mnie ochota na obejrzenie od nowa wszystkich odcinków serialu "Prison Break".
Składa się on z 4 sezonów po 21/22 odcinki, które trwają po ok.42 min :D Podobno będzie jeszcze 5 sezon  ale nie wiem czy to prawda czy tylko plotki...To najlepszy serial jaki kiedykolwiek w życiu widziałam.Wiem że to dziwne ale kiedyś byłam od niego uzależniona.


Ostatnio mam jakąś fazę na GrubSona,więc teraz taka nutka dla was :)



Ktoś jeszcze oglądał Prison Break? :D

20 komentarzy:

  1. Witaj! nigdy nawet nie słyszałam o tym serialu ale ja ci polecam bardzo a to bardzo ,,Pamiętniki wampirów".

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na loga:0
    http://alexlikeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, nie słyszałam o tym serialu.
    Ale sprawdzę :)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam , ale miałam taką sytuację . . .
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja faza na Grubsona mnie przerasta ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam okazji obejrzeć :)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie ;3
    \Dominica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym serialu . :x
    Ale chyba obejrzę go przy najbliższej okazji. :3

    + Mogłabyś zajrzeć na mój blog? Mam rażenie, że nikt na niego nie wchodzi, a 5 komentarzy to jakiś rekord. ._. Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad. :) Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz ;*
    A odnośnie serialu to nigdy o nim nie słyszałam , więc mogłabyś mi co nieco przybliżyć o czym on jest i w ogóle ? ... Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lincoln Burrows zostaje osadzony w więzieniu w celi śmierci za morderstwo
      brata pani viceprezydent Stanów Zjednoczonych. Mężczyzna jest niewinny -
      dowody przeciwko niemu zostały sfabrykowane. Za 30 dni ma się odbyć
      egzekucja. Czeka na wyrok w więzieniu Fox Rivers.

      Michael Scofield jest młodym inżynierem budowlanym, pracuje w renomowanej
      firmie, dobrze zarabia, a jednak... pewnego dnia idzie niezamaskowany do
      banku, wyjmuje pistolet i terroryzuje kasjerkę domagając się otwarcia sejfu.
      Zachowuje się jakby świadomie czekał na przyjazd policji i aresztowanie... Po
      procesie zostaje skazany na osadzenie w więzieniu. Prosi o umieszczenie go w
      jednostce Fox River...

      Lincoln i Michael są braćmi, a Michael zrobi wszystko aby pomóc bratu uciec z
      więzienia i tym samym uratować mu życie. Scofield jest w posiadaniu czegoś,
      co ma pomóc dokonać czegoś co pozornie wydaje się niemożliwe - wydostać
      siebie i brata z pilnie strzeżonej twierdzy więziennej. Na miejscu okazuje
      się jednak, że misternie opracowany plan jest w rzeczywistości trudniejszy w
      realizacji niż Michaelowi się mogło wydawać...
      W dodatku, na zewnątrz znajduje się wiele osób, które zrobią wszystko aby
      egzekucja Burrowsa została przeprowadzona...

      Usuń
  8. Hej
    Oglądałam wszystkie odcinki , bardzo lubię :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym serialu. widzę że słuchasz Grubsona. jest super.

    dziękuję za komentarz! obserwujemy?

    odpisz u mnie na blogu!

    cristinesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, widze, że u Ciebie też same pyszności :)
    Dzięki za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogę zaobserwować twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lewej stronie masz obserwuj :)

      Usuń
    2. No właśnie klikam na to i nic :( Na innych blogach jest taki niebieski pasek i pisze tam "dołącz się do tej witryny". Masz już jakichś obserwatorów? Bo jeśli nie, to chyba musisz zmienić coś w ustawieniach.

      Usuń
    3. Mam 2 obserwatorów...Spróbuję cos zmienić w ustawieniach...

      Usuń
    4. U mnie było to samo. Ja weszłam na układ, potem na dodaj gadżet w okienku po prawej, i tam wybrałam Obserwatorzy(na 2 stronie) zamiast Obserwatorzy w Google+.

      Usuń
    5. No właśnie ale na 2 stronie nie ma obserwatorów :/

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tym serialu, ale chętnie sobie obejrze ;D

    edith-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog. obserwujemy?
    http://kaarolinaa-kaarolinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń