czwartek, 21 lutego 2013

Pogrzebany

Wczoraj wkońcu miałam czas na obejrzenie jakiegoś filmu.Wybór padł na "Pogrzebanego".


Opis filmu:

Paul jest Amerykaninem pracującym w Iraku. Po ataku przez grupę Irakijczyków budzi się pogrzebany żywcem w trumnie. Ma przy sobie tylko zapalniczkę i komórkę. Prowadzi wyścig z czasem, aby uniknąć śmierci. 


Film moim zdaniem bardzo dobry.Mimo iż całość kręcona jest tylko w jednej drewnianej trumnie to naprawdę trzyma w napięciu i chce się go oglądać.Nie myślałam że aż tak mnie zaciekawi.Jest po prostu rewelacyjny.

Moja ocena:10/10

Polecam ten film wszystkim,którzy szukają czegoś ciekawego a nie mogą nic dla siebie wybrać.Przypadnie do gustu każdemu,niezależnie od tego jakiego gatunku filmy lubi.


8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nawet jeszcze o tym filmie.. Może kiedyś uda mi się znaleźć trochę czasu, na obejrzenie go... :) Zapraszam na www.deffy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo chętnie obejrzę, dzięki !
    obserwuję :)
    nicky-nel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ale zachęciłaś mnie. Wydaje się fajny.

    Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie dadzia-aaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam go kiedyś na VOD w Cyfrowym Polsacie <3 Tak, jestem na tak!


    http://style-byy-ruda.blogspot.com/
    zapraszam + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie :) Może znajdę trochę wolnego czasu.
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie ponownie http://a-bit-of-everythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam :3


    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę obejrzeć ten film, zapowiada się ciekawie. :)
    Pozdrawiam, Carrie. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 10/10 bym mu nie dała, ale film pozytywnie mnie zaskoczył. Byłam zadziwiona tym, że można całą akcję filmu umieścić w ... trumnie.

    pannapaulaanna

    OdpowiedzUsuń